Voodoo

Hulp bij shoppen

1. Heeft Voodoo ook een winkel waar ik live kan komen shoppen?
2. Hoe kan ik betalen?
3. Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
4. Het artikel dat ik wil kopen, is uitverkocht. Wanneer is dit terug beschikbaar?
5. Heb je een klacht?
6. Zijn de bestelde goederen niet wat je verwacht had en je wil je ze ruilen?
 

1. Heeft Voodoo ook een winkel waar ik live kan komen shoppen?

Voodoo bestaat reeds 21 jaar! Eerst was er een klein winkeltje, dan kwam er een afdeling verse Afrikaanse voeding bij.
De verzorgingsproducten en kunsthaar volgde al snel. In 2001 is Voodoo begonnen met een afro kapsalon.
En sedert september 2010 is Voodoo gestart met deze webshop met hoogwaardige haarverzorgingsproducten voor elk haartype.

Dus ja, je kan de producten ook hier komen bekijken, raad vragen en kopen.
Wij zijn doorlopend open van dinsdag tot zaterdag van 10u tot 18u.
 

2. Hoe kan ik betalen?

U kan per overschrijving betalen.
Onze bankgegevens:
Delta Lloyd 132-5330951-66
tav Voodoo, Tiensestraat 220, 3000 Leuven, België
Bij vermelding mag je je bestelnummer zettten.

Als u het pakje komt afhalen, kan u ook cash betalen.

 

3. Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

De verzendingskosten zijn afhankelijk van het gewicht van je pakje.
Weegt je pakje minder dan 2 kg betaal je € 5,70
Weegt je pakje minder dan 10 kg betaal je € 7,70


We versturen onze pakjes met Taxipost. Wanneer er niemand thuis is als het pakje wordt geleverd, kan je het pakje in je lokale postkantoor afhalen of kan je telefonisch een tweede aanbieding vragen.
 

4. Het artikel dat ik wil kopen, is uitverkocht.
   Wanneer is dit terug beschikbaar?


Je stuurt best een mailtje naar info@voodoo.be met je vraag wanneer het product terug leverbaar is.
 

5. Heb je een klacht?

Indien je toch niet tevreden bent over de door ons geleverde service of geleverde producten, laat het ons zo snel mogelijk weten.
De klant dient de bestelde goederen onmiddellijk bij levering na te kijken. Je hebt 8 dagen na levering de tijd om een klacht in te dienen. De klacht indienen gebeurt schriftelijk met een duidelijke omschrijving van de aard van de klacht.
Mankementen en bij aflevering zichtbare gebreken dienen echter binnen 24 uur na aflevering bij Voodop te worden gemeld, op straffe van verval van alle daaruit voortvloeiende rechten.

Wilt u een klacht melden? Laat ons dit dan via mail weten.  
Wij zullen zo snel mogelijk op uw klacht reageren.

 

6. Zijn de bestelde goederen niet wat je verwacht had en je wil je ze ruilen?


Voldoet het aangekochte artikel niet aan je wensen? Dan willen wij dat graag weten. Zo kunnen wij onze artikelen nog beter aan jouw wensen aanpassen! Dus mocht je toch niet tevreden zijn over je bestelling, dan kun je deze binnen 7 werkdagen na ontvangst zonder reden of enige verplichting aan ons retourneren. Gebruik hiervoor het retourformulier. Print het formulier uit, vul het volledig in en voeg het toe aan je retourzending. Retourzendingen zonder duidelijk en/of volledig ingevuld retourformulier kunnen wij niet in behandeling nemen!

Na ontvangst van je retourzending wordt bij een ruiling het gewenste artikel per ommegaande verzonden. Wil je liever je geld terug? Dan wordt het tegoed binnen 5 werkdagen op het door jou aangegeven rekeningnummer gestort. Terugboeken op een creditcard is helaas niet mogelijk, noteer dus bij een creditcardbetaling ook altijd je rekeningnummer! De kosten voor het retourneren van pakketten zijn voor eigen rekening. Wil je een artikel ruilen, dan stuurt Voodoo eenmalig een nieuw artikel kosteloos naar je toe.
Dus wil je een artikel retourneren, download het retourforumulier.
Alle geopende/ gebruikte producten en alle producten waarvan de origineel verpakking ontbreekt kunnen niet meer worden geretourneerd.